Tuesday, September 25, 2012

ජේස්සොරේ, කල්කටා, චෙන්නායි හරහා ශ්‍රී ලංකාව 1


මම මේ කියන්න හදන්නේ මම ජීවිතේ ගිය දිගම ගමන ගැනයි. මම ඉගනගන්නේ බංග්ලාදේශයේ. අපිට විභාග කියන දේ අමුත්තක් නැති උනාට මේ පාර තියන එක නම් අපේ භාෂාවෙන් ටිකක් සීරියස්. ඒ නිසා ඒක  කරන්න හිත හදාගන්න කියල හිතාගෙන තමයි ලංකාවට එන ගුවන් ටිකට් වල ගාන බැලුවේ. එක පැත්තකට විතරක් රුපියල් 42000ක්. තවම වැඩි වයසක් නැතිනිසා නොවෙන්න හාට් ඇටෑක්  එකක් එනවා සුවර්. මිහින් ලංකා බජට් උනාට ගිනි ගණන්. ඩකා ඉඳල ලංකාවට පැය දෙක හමාරයි එත් ගාන සැරයි. මොනවා කරන්නද ඉතින් අපිට එයාර් ලයින් නෑනේ.කොහොමින් කොහොමින් හරි පාඩම් කරන්න තිබුන වටිනා දවස් දෙක තුනක් වැය කරලා ලාබෙට එන්න පාරක් හොයා ගත්තා. වියදම බාගයයි 

පාර තමයි මම ඉන්න චිතගොන්ග් නගරේ ඉඳල ඉන්දියාවේ කල්කටා නගරෙට එනවා බස් එකේ. ඒ ගමනට පැය 20ක්. එතන ඉඳන් චෙන්නායි නගරෙට උඩින් එනවා එතනින් ලංකාවට. චෙන්නායි වල තිබුන ප්‍රශ්නත් අමතක කරලා මේ ගමන එන්න ලෑස්ති උනේ රට තොට බලන්න තිබුන ආසාවටත් එක්ක. අන්තිමට  විභාග ඉවර වෙලා වීසා අවසර පත්‍ර එහෙමත් අරගෙන එන්න ලෑස්ති උනා. බස් එකේ එන ගමන්  කන්න එක්කෙනෙකුට  සැමන් දාපු පාන් රාත්තල් 2ක් එහෙම හදාගෙන මමයි මගේ යාළුවො දෙන්නෙකුයි බස් පිටත් වෙන  වෙලාව වන ප.ව 2 30 ත් කලින් බස් ඒක ගාවට අවා. 

මෙන්න බස් එකේ පස්ස පැත්ත සහ මම
 
 















බස් එකක් කිව්වට මේක අපේ රටේ තියන ලේලන්ඩ් බස් එකට වැඩ සැප පහසුයි. හිතල බලන්නකෝ  ලේලන්ඩ් එකක  පැය 20ක් විතර  වාඩි වෙලා ඉන්නවා කියන එක. ඔන්න  බස් එක පිටත් වෙලා මග එනවා දැන් ඩකා වලට යන පාරේ. අපේ රටේ  රියදුරු මහත්තුරුන්ට අපි බනිනවා විනයක් නෑ කියල එත් මෙයාලගේ වාහන එලවිල්ල බැලුවම අපේ අය 100 ගුණයක් හොඳයි කියල හිතෙනවා. පාරේ වැඩිපුර යන්නේ වැරදි පැත්තෙන් ඒ මදිවට යන්නෙත් එකසිය ගානට. 

පන බේරාගෙන ඩකා නගර දොරටුව ගාවට එනකොට වෙලාව රෑ 9ත විතර ඇති. එතන ඉඳල වාහන පෝලිම නගරෙට ඇතුල් වෙන්න. පැයකට කිලෝමීටර් 1ක් වත් යන්නේ නැති තරම්. පැය 3ක් විතර ගොලුබෙලි ගමනින් කිලෝමීටර් 3ක් විතර ඇවිත් අන්තිමීදී ගමනේ පළමු අදියර වූන ඩකා බස් නැවතුමට අවා.

මුළු කොටසටම පැය 10යි දුර කිලෝමීටර් 212යි 

ඔන්න එකක් නම් ලියල අහවරයි. වැරදි තිබේ නම් කියවන්නෝ මට සමා වෙත්වා  


මතු සබැඳී  

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...